ראש הממשלה: "אם נמסור את בקעת הירדן נבטיח מלחמה"

איתי גדסי No Comments on ראש הממשלה: "אם נמסור את בקעת הירדן נבטיח מלחמה"

ראש הממשלה, נשיא המדינה והרמטכ"ל השתתפו בסיום קורס טיס היוקרתי בבסיס חיל האוויר חצרים | ראש הממשלה הודה לנשיא טראמפ על תמיכתו חסרת התקדים: "הטיל סנקציות, סנקציות נוקבות וחזקות, על איראן שמכריזה על כוונתה להשמידנו" | נשיא המדינה: "חיל האוויר הפך לאגדה בעולם"

ראש הממשלה בסיום קורס טיס. תמונת ארכיון צילום: פלאש 90
8:32
28.04.24
חדשות קול חי No Comments on שיגורים לעבר הבסיס בהר מירון; צה"ל הגיב בשני טילים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טקס סיום קורס טיס היוקרתי נערך היום (חמישי) בבסיס חיל האוויר בחצרים. במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו,הרמטכ"ל אביב כוכבי ומפקד חיל האוויר עמיקם נורקין. ראש הממשלה התייחס בנאומו למתיחות מול איראן ואמר: "עלינו להיות ערוכים להגן על עצמנו בכוחות עצמנו מול כל איום".

ראש הממשלה נאם באירוע והתייחס למתיחות הביטחונית בין איראן למדינות האזור וארה"ב: "הנשיא טראמפ הכיר לאחרונה בירושלים כבירת ישראל, העביר את שגרירות ארה"ב אליה, הכיר בריבונותנו בגולן, והטיל סנקציות, סנקציות נוקבות וחזקות, על איראן שמכריזה על כוונתה להשמידנו. אין גבול להערכתנו ולתודתנו. עם זאת, אנחנו תמיד זוכרים שעלינו להיות ערוכים להגן על עצמנו בכוחות עצמנו מול כל איום. זה עיקרון יסוד שמבטיח את עתידנו".

עוד הוסיף נתניהו: "השליטה הביטחונית בשטח ממערב לירדן תמיד תהיה בידינו. לעולם לא נפקיר את ביטחוננו ולא נמסור את השליטה לגורם זר. יש מי שאומר שאם לא נמסור את בקעת הירדן לא יהיה שלום, ואני אומר: אם נמסור את בקעת הירדן נבטיח שתהיה מלחמה".

נשיא המדינה אמר בטקס: "חיל האוויר הישראלי היה לאגדה", אמר הנשיא בנאומו: "חיל יוזם, יצירתי, נועז, מפתיע, מאלתר, אגרוף של ברזל, עצמתי, קטלני ומתוחכם. מחילות האוויר הטובים והמתקדמים ביותר בעולם. עם יכולת התקפית מדויקת של אלפי מטרות בזירות רחוקות וקרובות. חיל שמהווה שחקן מרכזי בהתמודדות של מדינת ישראל מול איומים מתפתחים. מוטת הכנפיים של החיל פרושה על פני כל המזרח התיכון, נושקת לחלל, ערוכה לתת מענה מידי לכל איום, ואנחנו חוסים בבטחה תחת כנפיה".



0 תגובות